Google+
ABS GENERALT

ABS:

ABS HAR DE FLESTE NYERE BILER,DA DETTE SYSTEM KAN OPNÅR

BEDRE OPBREMSNING VED AT SYSTMET SØRGER FOR AT JUSTERE

BREMSETRYKKET CA 50GANGE I SEKUNDET VED HVERT HJUL,DET

GØR SYSTEMET VED AT HVERT HJUL HAR EN ABS KRANS OG FØLER

SOM SENDER STRØM TILBAGE TIL ABSMODULET,SOM SÅ KAN REGULERE

TRYKKET PÅ HJULENE.

NOGLE BILER HAR IKKE ABS KRANS DA DISSE ER INDBYGGET I HJULLEJERNE.

ABS SYSTEMET FUNGERE FØRST OVER 30KM/T

 

ABS FØLER:

ABSFØLER SIDDER VED HVERT HJUL OG SENDER STRØM TILBAGE TIL

ABSMODULET SOM BRUGER DISSE DATA TIL AT JUSTERE BREMSETRYKKET SÅ

HJULENE OPNÅR BEDST MULIG OPBREMSNING.

 

ABS KRANS:

ABS KRANSE ER NORMALT EN METALRING MED TAKKER SOM BØR EFTERSES

OM DER SIDDER STEN ELLER ANDET I DISSE,DA DET KAN VÆRE DERFOR EN AF

FEJLENE HVIS SYSTEMET IKKE FUNGERE OG LAMPEN LYSER,ABS RINGEN KAN OGSÅ

VÆRE REVNET OG DERFOR SENDER FORKERTE SIGNALER TILBAGE